Сьогодні ми з вами розглянемо найбільш поширену в кафе, їдальнях і ресторанах традиційну лінію роздачі, і зрозуміємо що ж це таке - лінія роздачі.
Вона дозволяє виставити всі продукти і страви на огляд відвідувачів, але не дає їм можливості самим набирати обраний продукт. Правда в цьому варіанті відвідувач все таки має можливість трохи себе обслужити - адже сам вибирає собі піднос, серветки, столові прилади, булочки та хліб і навіть салати і холодні закуски. Більш того він має можливість самостійно вибрати і гарячі і холодні напої.
А ось набрати гарячі перші і другі страви відвідувачеві в цьому випадку не вдасться. Він лише може вибрати собі те, що він хоче, а ось уже працівник лінії роздачі набере йому обраний супчик, борщик або замовлену другу страву.
Що ж потрібно враховувати при проектуванні такої лінії роздачі?
По-перше це планований потік відвідувачів (при прохідності 500-600 чоловік в день - довжина близько 14 метрів)
По-друге - вільне місце від входу в заклад до початку модулів лінії роздачі (повинно бути не менше 6 метрів, що б навіть в годину пік черга рухалася рівномірно).
Пропонуємо вам ось таку розстановку лінії роздачі:
А тепер докладніше про те, з чого вона складається.
Першим в даній лінії роздачі, як в принципі в всюди, вартовстановити модуль для підносів столових приладів і серветок. Поруч може розташуватися і модуль з хлібом. Далі місце для охолоджуваного модуля для салатів і десертів. Тут також можна варіювати і перенести модуль з десертами в кінець лінії - перед гарячими напоями.
Потім йдуть кілька супниць (знову таки залежить від кількість відвідувачів закладу, від 2 до 5), марміти для других страв.
При такій традиційній схемі роздачі модуль з підігрівом для роздачі тарілок слід розмістити між мармітів.
Далі йдуть додаткові модулі, в яких розміщуються чашки, склянки. Саме тут відбувається роздача холодних і гарячих напоїв.
Самий кінець лінії роздачі це звичайно ж касові модулі. Їх може бути кілька. Вони можуть розташовуватися один за одним, або, якщо цього вимагає формат приміщення - знаходиться окремо. У будь-якому випадку, більше однієї каси дозволяє розділити чергу на кілька потоків, і прискорити обслуговування.
Слід зауважити, що ми розібрали всього лише один можливий варіант лінії роздачі традиційного типу. А кожен заклад - унікальний, і тому може використовувати свою специфічну розстановку або навіть формування лінії. Адже у кожного закладу свій технологічний ланцюжок, який враховує розташування приміщень, час роботи, контингент відвідувачів і навіть стандарти кампанії.
Тому тут можливі різні варіанти.
Ось приклад лінії роздачі, яку замовили в компанії АРМ-ЕКО клієнти з Житомира.
Кампанія АРМ-ЕКО якісний виробник торгово-промислового обладнання в Україні. Тому може не тільки виробляти необхідну техніку і меблі з нержавіючої сталі, але і надавати необхідні консультації провідних експертів кампанії. У нас на сайті ви можете замовити і купити необхідну вам лінію роздачі для кафе, їдальні ії ресторану. Так само ми надаємо великий вибір комплектуючих для лінії роздачі.
А в нашій наступній статті ми розповімо про другий тип лінії роздачі - «шведському столі».
Залишити коментар