ЯК ОБРАТИ ХОРОШИЙ РЕСТОРАН?

ЯК ОБРАТИ ХОРОШИЙ РЕСТОРАН?


Нарешті українці дочекалися можливості сходити у свій улюблений ресторан, аби поїсти смачної їжі та поспілкуватися з близькими чи коханими людьми.  А якщо такого ресторану немає, і ви стоїте перед вибором закладу, де б відчували себе гідно та ще й смачно поїли – ми пропонуємо вам декілька порад, як правильно обрати необхідний заклад.

Якщо у вас є достатньо часу перед відвідуванням ресторану – не варто нехтувати можливістю почитати відгуки в інтернеті стосовно того чи іншого закладу. Звісно, і вони бувають не завжди об’єктивними чи правдивими, але зрештою  допоможуть скласти необхідну думку про місце майбутніх відвідин.

Але якщо ви вже на вулиці, і не маєте можливості зануритися у тенета рецензій соціальних ресторанних ревізорів, пропонуємо дослухатися до наших порад.

Найперше, на що варто звернути увагу – на зовнішній вигляд закладу. Бо навряд чи у ресторані з обшарпаними стінами, брудними вікнами чи розбитими плитами на підлозі будуть приділяти увагу якості самої їжі. Будь-який ресторатор,  який звісно поважає себе, пам’ятатиме, що перше враження клієнта дуже важливе, тому буде дбати про «обличчя» закладу.

В дорогих ресторанах гостей  зустрічатиме на вході хостес – спеціальна людина, яка допомагає знайти місце. Але це може дозволити собі не кожний заклад, а ось увагу співробітників до людини, яка тільки но зайшла до ресторану – вони повинні приділити. Якщо ж ви зайшли до напівпорожнього ресторану, а обслуговуючому персоналу до вас байдуже – не думайте, ідіть звідти геть!

 Не варто затримуватися і в тому закладі, де в залі для клієнтів відчутний запах кухні, та того, що на ній готується.  У доброму ресторані, в якому власники дбають про якість обладнання – а особливо витяжок (до речі якісні витяжки для ресторану ви можете купити на сайті arm-eko.com.ua)  запахів з кухні у гостьовому залі взагалі бути не повинно!

 Вже в середині зверніть увагу, чи є у офіціантів уніформа і бейджики. Адже це дуже важливо при роботі з клієнтами. І навіть, якщо їх обслуговує лише стажер – про це також має бути написано на його бейджі.

І вже коли вас посадили за столик обов’язково зверніть увагу на його чистоту. Має бути чиста скатертина та поверхня столу. Не полінуйтеся навіть зазирнути або спробувати рукою зворотній бік стільниці – він теж має бути чистим. Інакше закрадеться сумнів стосовно чистоти і на самій кухні.

Зверніть увагу на те, що в залі не повинно бути телевізора (виняток лише для закладів, що транслюють спортивні змагання). Має грати гарна фонова музика, яка не відволікатиме від процесу вживання їжі.

То ж, упевнившись що все добре, зверніть увагу на меню. І зокрема:

-          Кількість меню. Офіціант повинен запропонувати кожному відвідувачу окремий примірник

-          Якість меню. У гарному закладі меню не роздруковують на принтері і не засовують у файли J У хорошому ресторані меню друкують на фірмовому папері, можлива ламінація сторінок.

-          Склад меню. Кількість страв у хорошому ресторані не може бути дуже великою і перелічувати чи не усі кухні світу. Здебільшого круті ресторани спеціалізуються на чомусь конкретному. Тому ці страви в них шикарні і готують неперевершено.

-          Наявність великого стоп-листа. Сам стоп- лист в якому вказані ті, чи інші страви, які на цей момент не можуть бути приготовані за якихось причин – справа нормальна. А ось не нормально дізнаватися про те, що страва, яку ти замовив офіціанту не може бути приготована після відвідин останнім кухні. Для цього і створюються стоп-листи, щоб уникати подібних неприємних ситуацій.  Але якщо стоп-лист є і він надто великий, це може означати, що ресторан не надто успішний.

-          Обізнаність офіціанта у складі страв. У доброму ресторані офіціанти знають склад страв, запропонованих в меню. Виняток може бути лише для стажера. Тому якщо на ваші запитання стосовно складу тієї чи іншої страви офіціант відповідає не знаю – це говорить про низький рівень відповідальності менеджерів закладу та відсутності зацікавленості у клієнтах.

Ще навіть до замовлення страв варто заглянути до туалетної кімнати. Якщо там брудно, повні смітники і відсутні туалетний папір, паперові серветки чи сушарка для рук, а замість диспенсерів з рідким милом стоять пластикові мильниці з брусками мила – краще йдіть геть не лише з туалету, але  і з самого ресторану. Бо туалет – це чудовий індикатор турботи про клієнтів та імідж самого закладу.

Сподіваємося наші поради стануть вам у нагоді!

 А ми нагадаємо, що саме у нас на сайті https://arm-eko.com.ua/ua  ви зможете замовити та купити обладнання для ресторанів, барів, кафе, їдалень та інших закладів громадського харчування виробництва АРМ-ЕКО та  найкращих виробників світу.
Ми пропонуємо за вигідними цінами якісне холодильне, теплове, електромеханічне, барне, нейтральне обладнання та для торгової зали, складів, великий вибір запчастин.
Компанія АРМ-ЕКО ваш надійний партнер! 

Коментарі (1)

  1. Віталік
    Віталік
    Дякую за пораду. Цікавий матеріал.. Тільки чим вам телевізори в залі завинили?

Залишити коментар